Sfoorland
čet, 13. velj 2025.

Eg var 23år, ung og kåt. Hadde fått kontakt med eit sexy par i 40 åra. Avtalte å møte paret på hotell i stavanger for kjemitreff. Skulle ta ein kaffe på romme deres og så møtes ved ein seinere annledning om kjemien var der.

Dagen kom og fikk bare ein melding om hvilket hotell og rom nummer og at det var litt endring i planen.🤷‍♂️

Fant hotellet og rommet, men var litt før tida så gikk ein runde på hotellet først. Når klokka var 19.00 banka eg på døra. Hørte litt fnising fra rommet, så gikk døra sakte opp. Der sto hun kliss naken! Utrolig deilig kropp. Hun sa hei og kom ut i gangen og begynte og kline med meg. Eg var litt ung og sjenert kikka litt rundt meg og pressa henne inn på rommet. Der satt mannen på ein stol i hjørne med håndjern på ryggen og bind for øynene.

Hun tok av meg alle klærne og vi gikk inn på badet og hadde ein deilig dusj før vi gikk ut i senga. Under både foreplay og sexen laga hun utrolig mye lyd og så bort på mannen som satt med ereksjon ,uten mulighet for å tilfredstille egne lyster. Når eg hadde spruta i munnen hennes, gikk hun bort til mannen og opna munnen hans og spytta det inn der. Nydelig kveld og helt klart det deiligste møte eg har hatt med eit par!🥰